Selasa, 14 Februari 2012

Patukan Cobra Under 15 Makin Berbisa

Cobra U15 bersama Coach Anas dan Coach Rahiman
Lain pulak kisahnya dengan Cobra U15 tahun ni. Tup2 dah mendapat perhatian ramai. Hari ni depa menang lagi 1-0 dengan SMK Bakai. Sungguh tak sangka depa dapat tunjukkan aksi mantap dan pertahankan 1 gol yang dimiliki. Tahniah buat Coach Rahiman dan Anas. Memang best la skuad ni. Saya mula2 memang tak taruh apa harapan apa skuad Cobra U15 sebab dok dengar ura2 Cobra U18 macam best aje. Tapi kalau lani depa tanya, saya sokong sapa. Mesti saya jawab Cobra U15 punya. Macam biasa la, saya mai lambat, tak dan nak tengok gol sapa score. Sayang sekali.

Cakap Coach kenalah dengar, barulah berjaya
Memang semangat betul Coach Anas dan Coach Rahiman kali ni. Bukan senang nak menang 2 game awal. 6 mata dalam genggaman. Esok lawan Syed Burn, mana tahu 3 mata lagi dapat, memang mantop la. Sejarah la skuad Cobra U15 layak peringkat Daerah. Tapi bagi saya, saya tak mau beri harapan tinggi sangat. Selagi tak main esok, jangan la dok berangan nak naik ke bulan. Biarlah pijak pada bumi nyata. Esok bertandang di tempat lawan, bukannya satu benda yang mudah.

Aksi Cobra U15 di padang
Sekalung tahniah kepada depa ni. Bukan apa, pagi tadi saya dok skodeng di bilik KHB, nampak coach Anas dengan Rahiman dok merangka strategik cantik punya. Macam tu la bagus. Coach dengan player sama2 ambik port, berusaha nak bagi menang. Hasilnya, kita dah leading sekarang ni. Saya pecaya mesti geng2 Syed Burn kecut esok ni. Apa lagi, jom sama2 kita lanyak padang Syed Burn petang esok. Kita kasi hentam sama dia. Bravo Cobra, ketit Syed Burn kasi panas terbako. Kita bako aje.. cer bako. 


Tu dia, coach kampung ambik port pulak

Baguihnya, anak sapa la nie. Camnilah bagus, ambik restu daripada parent. Tanpa parent tak dak la depa atas padang. Tak dak atas padang, tak dak la Cobra. Tak dak Cobra, saya tak buat la blog ni hehehe

Woowowowow.... Terbaek punya strategi. Kalah Alex Ferguson. Tahun depan naik gaji lagi Coach

Tiada ulasan:

Catat Ulasan